Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94o12s97e11f 22S98u76k 4815360440224

Relativizace významu tradiční rodiny a přeměna péče o vlastní dítě ve kšeft pod taktovkou sociálních inženýrů nese své ovoce

+15/0
2.8.2016 23:37
Foto

P27a40v81e53l 47J11o48s34e90f 49A36b73e26r36l38e 4497823336386

Řešíte to zbytečně. Dokud Barnevernet a pěstouni budou dostávat od státu za "péči" a každé dítě tisíce eur měsíčně, je to parádní kšeft a nikdy to neskončí. Je potřeba si uvědomit, že v tomto 'průmyslu' se v Norsku točí 4,5 miliardy euro ročně..

Nejhorší je že se norské fondy roztahují i u nás a začínají podobným způsobem léčit děti i naše sociálky...

+15/−1
2.8.2016 17:12

M98a43r77t54a 96D65o13u44b56r29a14v92o79v74á 4560204705727

Já jsem taky asi retardovaná, poněvadž v tom odkazu na diskuzi Norů tu diskuzi nemohu najít. :-(((

0/0
2.8.2016 15:34

M93a67r75t30a 76D91o12u68b38r81a73v82o59v93á 4580974455777

aha, musím přes FB.

0/0
2.8.2016 15:41

Z48d85e83n86k43a 66S90v14o86b56o55d98o68v26á 2662758874643

retardace škrtnuta

0/0
2.8.2016 17:20

J61a78n 65F85r51o38l37í31k 6696730695194

Meritum článku jsou sociální dávky. Pěstouni nechají prohlásit zdroj svých příjmů za lehce retardovanou aby mohli pobírat další dávku. To, že jí to v budoucnu poškodí je jim úplně jedno. Nejsou to milující rodiče. Čím více socialismu tím hůře.

+15/−1
30.7.2016 15:54
Foto

J44a81n39a 77M70a84j88o16v33á 4185382726143

myslíte, že tohoto nejsou biologičtí rodiče schopni? Pak se hluboce mýlíte.

+1/−4
30.7.2016 17:06
Foto

M55a22r39t23i56n 25B82r15a92u45n 2654227621449

Takže bych se rád omluvil všem, se kterými jsem se přel ohledně mazání článků. Právě jsem to v praxi vyzkoušel a vidím, že to opravdu možné je, což mne nutí konstatovat, že nechápu krok paní Svobodové a to, proč dělá věci, které ubližují především těm, které se ona snaží hájit. Mám li nějaký názor a bojuji li za nějakou pravdu, musím si za tím stát a pokud nedokážu ubránit svoje postoje, je snad lépe se neangažovat. V případě paní Svobodové její postoj nechápu hlavně proto, že její články byly psány erudovaně a měly i pozitivní ohlas. Pokud jí vadily výkřiky hlupců, kteří se snaží na tragedii paní Michalákové a dalších obětí Barnevernetu zviditelnit a ukázat jak jsou nízcí, pak s tím přece musela počítat. Její kroky jsou pro mne poměrně silným zklamáním, protože paní Svobodová byla zde na blogu velmi silným hlasem.

0/0
30.7.2016 2:41
Foto

J55a59r22o96s27l44a76v 21P73t68á89č55e81k 4862809411534

Paní Svobodová to někde vysvětlovala. Nepamatuji si to přesně, ale myslím, že psala, že ty články smazala preventivně, aby je nemohl BV použít proti paní Michalákové. Neberte mě prosím za slovo, fakt si detaily nepamatuju.

+1/0
30.7.2016 20:14
Foto

M49a92r80t94i25n 97B18r22a57u86n 2134507451729

To je ale dost chabe vysvetleni. Vite lide co pani Michalakove ponahaji cela leta delaji vse aby Barnevernet vyhoveli. Samotna pani Michalakova splnila vse co po ni chteli. Presto nejenze deti nema zpet ale zbavili ji rodicovskych prav. Jak dlouho a kam se jeste tem zlocincum bude ustupovat. Zatimco Bodnariu obratili medialni svet vzhuru nohama a deti maji zpet, Cesi poslusne mlci a poslouchaji vrchnost

0/0
30.7.2016 23:17
Foto

J65a17r49o42s56l20a21v 21P37t37á43č47e69k 4322119431954

Možná jsem nenapsal správně vysvětlení, ale chtěl jsem svým postem sdělit, že o tom paní Svobodová psala a důvody udávala. Tedy nesmazala své blogy bez udání důvodů.

+1/0
30.7.2016 23:42
Foto

M34a61r91t26i29n 80B49r40a60u14n 2834687561729

Ja vas pochopil, ona taky psavala ze mela kvuli blogu rodinne problemy proto jej deaktivovala na cas. To vse chapu. Jenze kdyz si prectete diskusi vidite s cim se musime my ktere ten problem nenechava chladnymi potykat. Urazky, osobni utoky, lzi a to zde je to jeste relativne v klidu. Jindy se sem hrnou milovnici Barnevernet pod tlakem a neni snadne diskusi udrzet alespon minimalne vyrovnanou. Tim ze pani Svobodova chvilemi maze a pak zase vraci sve clanky cele komunite skodi, protoze jak uz jsem napsal to co pise a jak to pise je na vysoke urovni. A kdyz to nejednou snazne hned se ozvou jiste damy a vresti ze maze kvuli nedostatku argumentu. Je to velka skids. Ja si pani Svobodove velice vazim ale s tim mazanim nemuzu souhlasit. Jedine co mne jeste napadlo, protoze ona prestala naprosto reagovat, jestli se jeji blog nestal tercem hackeru. Vim ze minuly rok zde takovy pripad byl.

0/0
31.7.2016 0:03
Foto

J70a38n94a 34M47a41j54o34v30á 4415372646533

Víte, ona je většinou pravdivá ta nejjednodušší věc, zejména, pokud se opakovaně. Když chcete vidět hackery, tak je prostě uvidíte. Ale jestli má každý možnost smazat svoje články, tak k tomu žádnou konspiraci prostě nepotřebuje a s velkou pravděpodobností si je maže sám. Zvláště, když už to tak udělal a ani se tím netajil. Nic složitého to není.

Vyslovit názor a nějak ho uchopit umí v zásadě každý. Náročné už je umět si za ním stát a třeba ho umět i revidovat (protože se vyvíjíme), nebo v jeho rámci posouvat svoje vlastní poznání. Takže štěknout a pak se schovat (a distancovat se od vlastních slov) považuji za velmi podivné.

Na rozdíl od Vás nevnímám paní Svobodovou jako dobře orientovanou a schopnou dobře argumentovat a pracovat s informacemi. Ani její články tak nehodnotím. Ale je pravda, že její nadšení a zaujetí je mimořádné, to zas jo. Jenže...je? Když články mizí?

Je úplně jedno, jaký argument a důvod se vynoří, ono je to jedno. Tohle je prostě výmluvné samo o sobě.

+3/0
31.7.2016 0:21
Foto

J60a76n37a 85M21a24j89o78v88á 4525562466363

Ona je nevrací, ještě jsem neviděla jediný vrácený. (Ale mohu se mýlit) Jen maže.

+1/0
31.7.2016 0:27
Foto

J10a11n94a 16M37a51j80o63v72á 4195742966623

Pani Svobodobvá tvrdila v diskusi, když jsem se jí na to ptala, že články smazala (nebo nechala smazat, už nevím, je to nějakou dobu) protože jí chodí anonymní maily a vzkazy a jí i její rodině je vyhrožováno.

O žádném použití blogu BV nepadlo ani slovo. A věřte, že bych si to pamatovala, protože i teď mne myšlenka, jak Norové studují každou její větu na českém blogu (nepřeceňujme to), dost pobavila.

+4/0
31.7.2016 0:24
Foto

M11a51r98t40i59n 87B63r37a87u62n 2324287721549

Ono to moc zabavne neni kdyz vlastni otec deti donasi Barnevernetu co se kde docetl. Je smutne kdyz dava pseudonovinarum fotografie ktere jsou sice nevinne ale v rukach pani Elsikove ze z nich stala jaderna puma. Je zarazejici kdyz tento pan pise sproste smsky vsem kteri pani Michalakove se snazi pomahat. Vcetne mne a na mem blogu si ty jeho perly ktere mi poslal muzete precist. Takze vas to sledovani mozna pobavilo jenze i samotny norsky soud zruseni rodicovskych prav zduvodnil tim ze vec je medializovana. Takze k pobaveni moc prostoru nevidim. A ty hackery jsem zminil na okraj protozeminuly rok zde jedna kolegyne s tim mela problem. Myslel jsem ze jsem to napsal Jasne. A jeste dodam ze zbavit matku rodicovskych prav muze jen nelidske monstrum protoze k tomu v pripade pani Michalakove nebyl jediny duvod.

0/−1
31.7.2016 0:47
Foto

J66a92n80a 85M48a87j21o41v52á 4385242146843

Vy jste s nimi nežil a ač se tak tváříte, všichni máte informace jen z jedné strany. Což je pro mne zarážející a nemám důvod se k názoru přidávat.

Co si rozhodně myslím (a opakovaně píši) je ,že děti patří do ČR a k rodině (i kdyby širší).

Osobně medializaci rovněž považuji za nešťastnou a na místě paní Michalákové bych ji na téhle úrovni vůbec nedopustila. Ale...to je můj názor. A Vaše věc.

+4/0
31.7.2016 0:54
Foto

M83a88r86t67i62n 87B57r22a48u79n 2584917671819

To jestli jsem s ními žil nebo ne, nebo kdokoliv z nás, není vůbec podstatné. Alespoň já si naprosto vystačím s informacemi, které i na informace skoupé Norsko pustí. To znamená, matka, paní Eva Michaláková se nedopustila ničeho, co by opravňovalo zbavení rodičovských práv. Medializace dopomohla rodině Bodnariu své děti dostat zpět. V Česku nebyla dostatečná. Odebrání dětí, rozdělení do dvou rodin je zločin proti lidskosti, protože těm dětem je tak zabráněno v jejích přirozeném vývoji. To jsou pro celý případ zásadní fakta. Další faktum je, například, že paní Elšíková pustila do světa fotografie, o kterých vsugerovala čtenářům, že jsou závadné, pedofilní. Následně ovšem rozjela kampaň na základě které ze šíření těchto fotografií je obvinovaná matka. To už je hodně perverzní. Můj postoj je jednoznačný. Pokud mělo Norsko, a týká se to všech zemí, jakékoliv výhrady, mělo kontaktovat Českou republiku, která jediná je oprávněná v případě svých občanů jednat. Je to prosté, bohužel, dělá se z toho omáčka argumentů a protiargumentů a podstata pak snadno všem uniká.

+1/0
31.7.2016 2:19
Foto

J97a22n48a 71M86a64j96o23v69á 4905332356183

Ano, stát, a to žádný, by se do rodinných záležitosti neměl plést.

O zbytku, byť ho pořád omilate dokola, nevíme a nedozvíme se, nic.

+1/0
31.7.2016 7:49
Foto

M50a68r97t69i25n 55B13r79a48u10n 2944697391249

A to je vaše zvědavost tak velká, že je pro vás nezbytně nutné vědět další podrobnosti?

0/0
31.7.2016 8:40
Foto

J41a27n23a 32M92a79j16o23v29á 4135662366493

Ne, jen mám setsakra dobrou zkušenost s tím, že dovnitř rodinných záležitosti nelze vidět a sdílené informace bývají minimálně vytrzene ze souvislostí. Na jejich základě se pak z veřejnosti často stávají soudci, na i kati.

A to je problém blogu paní Svobodové. Je to totiž internetová verze pavlacovych debat.

+3/0
31.7.2016 9:41
Foto

M87a69r28t94i44n 36B78r16a52u50n 2194427461639

Tak mi byl z naprosto nelogickych duvodu smazan komentar. Pry jsem troll. Inu nekteri proste nesnesou kdyz se jim sahne na ego. Proto uz na tyhle diskuse kaslu. Je to stejne o nicem. Namisto pohledu na vec z logickeho hlediska kazdy chce videt spis chce videt nejlepe do loznic a nikdo si neuvedomuje ze by se mohl dostat do stejnych problemu sam.

0/0
31.7.2016 16:22
Foto

J11a59n21a 52M12a57j49o64v95á 4565682396553

Logické hledisko je asi jen jedno. O dětech mají rozhodovat jejich rodiče a ti taky nést odpovědnost. Což ale neplatí ani v Norsku, ani v ČR.

Takže vlastně máme, co chceme. Protože s tím, že by o sobě rodiny měly rozhodovat samostatně, lidé nesouhlasí, zkuste to v diskusích sledovat.

+1/0
31.7.2016 18:14

T12o37m49á93š 13T87a15t24í20č29e14k 5600422600178

Kde jsou starší články? 8-o

+4/−1
29.7.2016 17:20

H88a76n13a 89V56l25k14o62v17á 9605644782984

Paní Svobodová čas od času smaže své předchozí články. Zřejmě z hrdosti a u vědomí svých neprůstřelných argumentů;-) Co já pamatuji (cca 3 roky) je toto druhé čištění.

+4/−16
29.7.2016 17:27
Foto

M33a72r71t36i14n 80B75r78a13u55n 2164537401499

Bloger sam od sebe sve clanky smazat nemuze.

+4/−1
29.7.2016 17:36

T90o40m16á91š 68T95a42t75í29č52e77k 5820392970748

Žejo, já si taky říkám. 8-o

+3/−1
29.7.2016 22:21
Foto

M41a43r48t19i15n 90B46r56a76u56n 2614837381859

Bloger si sve starsi clanky smazat nemuze

+4/−1
29.7.2016 17:41

H30a96n46a 25V75l22k32o11v67á 9945814662574

Ptám se tedy paní Svobodové - Kde jsou vaše už 2x smazané články?

+3/−4
29.7.2016 18:26

S52i29d58n31e51y 77S13i70s21k67a 3447342572545

Zeptejte se administrace ... nez tu zacnete vypoustet sve lzi.

+12/−1
29.7.2016 20:01

J82a38n45a 17T22o14u89š97o54v41a 8667624845529

Paní Vlková, již v únoru 2015 jsem se admin. ptala, kde jsou starší blogy, odpověď byla : " pravděpodobně si blog deaktivovala" . Takže ano jde to a p.S. to dělá...

+3/−3
29.7.2016 20:38
Foto

M40a75r52t36i48n 43B92r37a28u35n 2194157341249

Nejde to, kdyby si blog deaktivovala nemela byste kam to napsat protoze by tu nebyl ani tento clanek

+2/−1
29.7.2016 20:52

J19a39n12a 90T28o67u48š71o32v86a 8697624665539

Pane Braune, jde to. S p.Svobodovou, to již kdysi řešila p.Majová, dokonce jí to i S. vysvětlovala....A vím i o jiných blogerech, kteří si smažou třeba jen jeden svůj blog.

0/0
29.7.2016 21:01
Foto

J73a27n63a 87M91a60j39o45v24á 4175842236603

Ale jasně, že může. Nový způsob administrace toto umožňuje. Paní Svobodová to používá, minule mi vysvětlovala, že je jí vyhrožováno. Není jediná, kdo maže články. V kodexu je to zakázáno, technická možnost ale je. Zkoušela jsem to.

+2/0
29.7.2016 21:17
Foto

M54a20r20t96i17n 78B74r88a25u38n 2754437271139

Jsem bloger a tak vim ze to nejde. Je tam sice tlacitko smazat clanek ale to funguje pouze pulhodinu nebo hodinu po zverejneni. Pak vas to smazat nenecha. Osobne jsem to zkousel a dost bych se divil kdybych byl jediny komu to Nejde. Ale jak jsem dnes uz psal vsiml jsem si u vice blogeru ze nemaji archiv takze to vidim na nejakou poruchu

0/−2
29.7.2016 21:59
Foto

J67a53n64a 66M85a75j48o63v11á 4705312226733

TO není pravda, zkuste to pro jistotu znovu. Běžně maže více blogerů, kromě paní Svobodové je tím typická (a ani jedna se tím ani netají) paní Drobná-Kubalík, která své "projekty" (které nemají pozitivní ohlas) maže běžně. Paní Svobodová rovněž.

Jsem blogerka. Vím, že to jde. Tlačítko je po změně administrace aktivní.

+3/0
29.7.2016 22:05

T83o73m24á93š 15T15a16t92í61č21e89k 5610822910648

Ale postrádá to nějak logiku. Kromě nějakých metačů exkrementů (anglicky je nazvat nesmím) měla přece pozitivní ohlas a vždycky vysokou karmu.

+1/0
29.7.2016 22:24
Foto

J57a87n87a 53M74a56j71o90v58á 4505982466213

Když jsem se ptala (to jsem taky ještě nevěděla, že články mazat jdou, opravdu mi odpověděla, že jí někdo vyhrožuje a cítí se ohrožená. dokázat to nemůžu - články jsou fuč a cesty k diskusím si neukládám.

0/0
29.7.2016 23:01

T90o18m48á75š 93T15a89t24í11č44e69k 5380202190158

Nojo, dokážu si představit, že jí z některých příspěvků nejlíp nebylo (a nebude). Je to její volba, když to umožňuje technika a redakce to netrestá. Ale škoda takovýho archivu článků.

0/0
29.7.2016 23:07

R41a74d14o13s83l83a16v 23K81l76a47u26d22a 5814648534162

Třeba to dělá proto, že chce svoje články vydat knižně. Když budou stále k dispozici na netu, tak to byste si potom knihu nekoupila.:-)

0/0
29.7.2016 22:25

T67o94m12á53š 71T23a67t76í12č49e56k 5530272240648

Copak to jde? Odstranit jednou zveřejněný článek, aniž by si musel člověk zrušit celý profil?

0/0
29.7.2016 22:20
Foto

J47a65n59a 83M45a94j62o37v84á 4945652986563

jde, právě jsem to zkusila a jeden svůj starší článek smazala. Funguje to zcela hladce.

+1/0
29.7.2016 22:25
Foto

J88a77n42a 45M89a63j70o25v17á 4615682616453

Ke smazanému blogu (pro nevěřící Tomáše) je tady diskuse- http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160403_501591_blogidnes

+1/0
29.7.2016 22:27

T35o80m43á58š 68T64a61t82í77č55e31k 5800182200158

Jo, že jsou diskuse pod smazanýma článkama ještě dostupné, to vím dávno. Ale že si člověk smí odstranit starý článek sám, to odporuje pravidlům, jak je znám (a znám, už několik let prokrastinovávám nad vlastním blogem).

+1/0
29.7.2016 22:31
Foto

J66a27n57a 15M24a21j87o34v17á 4205622636533

Teď jsem to smazala, nebyla jsem si jista, jestli to pořád funguje.

+1/0
29.7.2016 22:32

T48o39m14á90š 31T98a69t80í92č35e35k 5110462730208

Aha, takže příslušný článek byl smazaný dnes. No, díky za vysvětlení a demonstraci. To jsou mně věci, ts, ts, ts... :-)

+1/0
29.7.2016 22:34
Foto

J31a20n64a 81M53a65j57o89v14á 4625472346473

Jo, prohřešek proti kodexu je to jen malý, byl to článek o tom, jak jsem od babičky přesadila růži a ona to přežila, z toho se svět nezhroutí. Chtěla jsem si ověřit, že to aktivní tlačítko fakt pořád funguje. A jo.

+1/0
29.7.2016 22:38

R56a35d48o16s11l17a43v 48K51l40a58u18d49a 5334728904312

Tak já chápu že babička měla tu růži ráda, ale proč by to neměla přežít? Neřeknu kdyby jste jí zválcovala celou zahradu. To by bylo na infarkt:-)

0/0
29.7.2016 22:40

T14o76m47á76š 12T96a55t80í19č87e90k 5490982370838

Ty seš taky vtipálek. :-)

0/0
29.7.2016 22:41

R74a32d33o67s86l29a10v 39K40l71a79u78d15a 5734138414832

Co dělá synek? Oral?:-)

0/0
29.7.2016 22:48



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.